2011. július 24., vasárnap

Zene a történethez!





Sziasztok!

Láttam ma voltatok páran errefelé. Köszönöm szépen, hogy benéztetek! :)
Gondoltam megosztom veletek is, hogy milyen zenére talált meg az ihlet a történetet illetően.
Egyik kedvenc zenekaromtól a Within Temptation-töl a Memories című dal lenne az. :)
Itt a klip és a dalszöveg is. :)

Magyarul 

Emlékek, emlékek, emlékek

Megpróbáltál nem hátrahagyni
engem ebben a világban
Nincs más út.
Imádkoztam az istenekhez, hogy maradjon (ő)
Az emlékek csillapítják a fájdalmat belül,
Mostmár tudom miért.

Refrén:
Az összes emlékem itt tart téged.
Csendes pillanatokban ide képzellek.
Az összes emlékem itt tart téged.
A te suttogásod, könnyeid.

Ígértesd meg velem, hogy megpróbálom
megtalálni az utam vissza ebbe az életbe.
Remélem van egy út,ami ad egy jelet, hogy jól vagy.
Emlékeztetsz ennek összes értékére
így tovább léphetek.

Refrén.:
Az összes emlékem itt tart téged.
Csendes pillanatokban ide képzellek.
Az összes emlékem itt tart téged.
A te suttogásod, könnyeid.

Együtt ezekben az emlékekben
Látom a mosolyodat.
Minden emlékemet, amit kedvesnek tartok.
Kedves, tudod, hogy szeretlek
az idők végezetéig.
Minden emlékemben.

Refrén.:
Az összes emlékem itt tart téged.
Csendes pillanatokban ide képzellek.
Az összes emlékem itt tart téged.
A te suttogásod, könnyeid.



ui.: Ha igény van rá kirakom ám a férfi főszereplőt is....persze csak akkor ha kíváncsi rá valaki :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése